Inne wydarzenia

Sesja sprawozdawcza działalności naukowej Instytutu za rok 2014

Miejsce Lublin -IA PAN

Data rozpoczęcia: 2015-01-23
Data zakończenia: 2015-01-23



23 stycznia 2015 roku (piątek), o godzinie 900, w Sali Konferencyjnej naszego Instytutu odbędzie się posiedzenie Komisji ds. Oceny Działalności Naukowej, którego tematem będą odbiory i ocena sprawozdań tematów naukowo-badawczych realizowanych w ramach działalności statutowej Instytutu za rok 2014. Jest to drugi etap sprawozdawania, podczas którego, Kierownicy poszczególnych tematów naukowo-badawczych przedstawią sprawozdania ze zrealizowanych prac przed Komisją ds. Oceny Działalności Naukowej.

 

Otwarcie: prof. dr hab. Józef HORABIK, Dyrektor Instytutu

Prowadzenie: prof. dr hab. Grzegorz JÓZEFACIUK, Z-ca Dyrektora ds. Naukowych

 

 TEMATY BADAWCZE DZIAŁALNOŚCI STATUTOWEJ W 2014 r.

 1. Temat:

Monitoring i modelowanie procesów fizycznych w środowisku przyrodniczym.

    Kierownik: prof. dr hab. Cezary Sławiński
 2. Temat:  Mikromechanika biomateriałów roślinnych.
     Kierownik: dr hab. Artur Zdunek, prof. IA PAN
 3. Temat:  Procesy biologiczne w układzie gleba-roślina-atmosfera.
     Kierownik: dr hab. Andrzej Bieganowski, prof. IA PAN
 4. Temat:  Wpływ stanu fizycznego gleby na wzrost i rozwój roślin.
     Kierownik: prof. dr hab. Jerzy Lipiec
 5. Temat:  Procesy fizykochemiczne w glebie i roślinie.
     Kierownik: prof. dr hab. Zofia Sokołowska
 6. Temat:  Wartość użytkowa materiałów i surowców roślinnych.
     Kierownik: dr Agnieszka Nawrocka
 7. Temat:  Procesy fizyczne w roślinnych materiałach sypkich.
     Kierownik: prof. dr hab. Marek Molenda
 8. Temat:  Produkcja i przetwarzanie biomasy na surowce energetyczne.
    Kierownik: prof. dr hab. Jerzy Tys
 9. Temat: Aktywność mikrobiologiczna środowiska glebowego i odpadów organicznych.
    Kierownik: dr hab. Magdalena Frąc, prof. IA PAN
10. Temat: Zastosowanie spektroskopii dielektrycznej do badania właściwości biomateriałów.
    Kierownik: prof. dr hab. Wojciech Skierucha

Obecność Zespołów realizujących obowiązkowa.